Prelucrarea datelor cu caracter personal
Conform cerințelor legislației în vigoare pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date www.undeinconstanta.ro are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care le furnizați despre dumneavoastră.
Datele cu caracter personal prelucrate
· al persoanelor juridice (denumire / numele și prenumele, datele de contact, poza de prezentare) afișate pe site-ul www.undeinconstanta.ro sunt cele transmise de către operatorii de servicii/organizatori/instituții sau au fost prelucrate de pe site-ul/paginile de socializare ale acestora.
· al persoanelor fizice (numele și prenumele, adresa de email) sunt cele transmise în momentul abonării la newsletter. Aceste date nu sunt afișate pe site sau transmise unei terțe persoane neautorizate.
Scopul colectării datelor este pentru informarea utilizatorilor privind: activitățile de marketing, dezvoltarea, informarea, comunicarea, corespondența, serviciul de newsletter, păstrarea relațiilor cu partenerii contractuali în scopuri financiar-contabile, scopuri statistice.
Perioada de stocare a datelor cu caracter personal este pe toată durata contractuală, acordată, specificată și solicitată de către client/beneficiar, cât și cea specificată de legislația în vigoare (dacă/unde este cazul).
Furnizarea datelor
www.undeinconstanta.ro poate transmite sau oferi acces la anumite date personale terților sau autorităților în vederea îndeplinirii scopurilor pe baza temeiurilor activităților specifice.
Categorii de destinatari:
· parteneri comerciali pentru furnizarea serviciilor/produselor generate (administrarea siteu-lui, serviciul de newsletter);
· furnizarea de servicii de plată (bancare);
· furnizarea serviciilor financiare, pentru ținerea evidenței contabile de către un salariat propriu sau o persoană/organizație externă;
· altor societăți cu care putem dezvola programe comune de oferte/servicii;
· autorităților publice.
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal doar pe teritoriul României.
Protejarea datelor cu caracter personal
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați prin implementarea celor mai bune măsuri tehnice și organizatorice. Vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin intermediul internetului, în general, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Garantarea drepturilor
Prin citirea prezentei ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate conform cerințelor legislației în vigoare pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.
Pe baza unei cereri scrise (datată și semnată) și transmisă pe adresa de email office@undeinconstanta.ro vă puteți exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:
- o dată pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
- să interviți asupra datelor transmise;
- să vă opuneți prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară;
- să solicitați ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege.
Observații:
Autoritatea de supraveghere: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Definiții:
a) date cu caracter personal - orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identițătii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;
b) prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea;
c) stocarea - păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese;
d) sistem de evidență a datelor cu caracter personal - orice structură organizată de date cu caracter personal, accesibilă potrivit unor criterii determinate, indiferent dacă această structură este organizată în mod centralizat ori descentralizat sau este repartizată după criterii funcționale ori geografice;
e) operator - orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritațile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, care stabilește scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; dacă scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt determinate printr-un act normativ sau în baza unui act normativ, operator este persoană fizică sau juridică, de drept public ori de drept privat, care este desemnată ca operator prin acel act normativ sau în baza acelui act normativ;
f) persoana împuternicită de către operator - o persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritătile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, care prelucrează date cu caracter personal pe seama operatorului;
g) terț - orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, alta decât persoana vizată, operatorul ori persoana împuternicită sau persoanele care, sub autoritatea directă a operatorului sau a persoanei împuternicite, sunt autorizate să prelucreze date;
h) destinatar - orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, căreia îi sunt dezvăluite date, indiferent dacă este sau nu terț; autoritățile publice cărora li se comunică date în cadrul unei competențe speciale de anchetă nu vor fi considerate destinatari;
i) date anonime - date care, datorită originii sau modalității specifice de prelucrare, nu pot fi asociate cu o persoană identificată sau identificabilă.
Buna ziua! Am de primit un colet in decursul zilei de astazi. Eu ajung acasa abia dupa ora 17,00.Cum procedez?
Am de primit un colet de ieri nu reusesc sa dau nici la telefon de dv
Am de primit un colet pe care îl declarați livrat. Nu se poate să nu luați măsuri imediate la o așa sesizare. Ieri când am deschis casetă.din easybox în interior era doar un AVB. Adică angajatul nu a pus coletul rușine.
Am de primit un colet de la dumneavoastra,de zilele trecute ,sunt,
Bună dimineața!
Am un colet care trebuia livrat pe data de 10.01.2023 care nu a ajuns după 7 zile la destinație .
Am dat adresa corectă curierului și mi-a spus că o să ajungă în adresă in 2-3 zile.
Aștept un răspuns în cel mai scurt timp posibil.
Nepăsare totala, comercianții se străduiesc sa trimită coletele cât mai repede posibil și Curierii le aduc după 3-4 zile…
Coletul emu este de pe data 28 noiembrie, și nu a ajuns nu la ora actuala suntem 7 decembrie..
Ați devenit ce-a mai nesigură firma de curierat .
Bună ziua aveți un agent de curierat cu Indicativ ND805 AVIND ZONA DE LIVRARE a jud Constanța, mai exact Ciocârlia Cobadin ,Siminoc viisoara etc având nr de tel 0734046845 va rog sa luați masuri în potriva lui vorbește urât cu clienți, și se tot plânge k este prost plătit, dând de înțeles ca dacă îl cinstesc ridica coletul mai repede este un nesimțit notoriu luați masuri în potriva a acestui țepar și mincinos ordinar
daca un colet preluat din Alba dimineata la ora 9 ,cum este posibil sa nu plece din Alba nici in ziua aia ,si abia a doua zii seara?, la destinatie ajunge dupa 4 zile, oras -oras.
Am un colet de primit,a fost expediat prin dvs cu AWB 1ONB2483784921 și nu a ajuns inca.Am verificat pe site-ul dvd statusul și scrie ca adresa de livrare a fost greșită(fals)și pina acum nu am fost contactat de nici un curier de al dumneavoastră.
BUNA ZIUA!AM DE PRIMIT UN COLET LIVRAT DIN DATA DE 14.06.2022 SI NICI PANA AZI_20.06.2022 ,NU AM PRIMIT NICI O CONFIRMARE!LA TELEFONUL FIRMEI NU RASPUNDE NIMENI SI SUNTEM LASATI IN ASTEPTARE PANA NE TRECEEEE!!RUSINE !!!
Astazi 17.08 2022 am primit 8 colete ( 4 aparate aer conditionat )de la eMAG Masina ,pentru ca soferul nu stia exact adresa, a oprit la 50 m mai departe de mine.fiind 8 colete m-am oferit sa il ajut pe sofer.Acesta a coborit marfa din masina, eu am inceput sa car ce era mai usor.Intre tima venit si colegul soferului care s-a suit in cabina sa consume ce cumparase.. I-am rugat sa ma ajute sa caram pachetele dar au refuzat soferuul spunind ca daca nu vreau sa le car le trimit retur. NICI MACAR NU MI-AU CERUT CODUL TRIMIS PE SMS. Este vorba de comanda 2EMG2480479630 si 2EMG2480478755…Telefonul curierului 0749579960.Astept o expicatie plauzibile despre comportamentul celor doi curiei care sunt platiti si din bani mei.
Astept un colet ,AWB2EMC2480207752001,si apare ca fiind in depozitul dv .din 18.08.2022.
Va rog sa-mi comunicati de ce nu s-a livrat ?
Mai este posibil sa-l livrati?
Ce se intampla?
Buna ziua am si eu un pachet care nu m I a ajuns la adresa
Astept un colet ,AWB2EMGLN95613764001,si apare ca fiind in depozitul dv .din 24.12.2022.
Va rog sa-mi comunicati de ce nu s-a livrat ?
Mai este posibil sa-l livrati?
Ce se intampla?
Bună ziua,trebuia sa primesc un colet ieri,am primt mesaje(doua),de la curierul cu nr.tel.0766328714,dar pana la urma nu a venit,nu a sunat sa explice ce s-a intamplat!
Va rog sa luați măsuri,continutul coletului este foarte important pt.angajații mei.
Vi se pare normal sa primesc mesaj cum ca îmi vine coletul cu 10 minute înainte sa sune la ușa? Mie nu, având în vedere ca programul dumneavoastră este de la ora 9:00.
Iar în cazul în care îmi va veni coletul mâine, abia după ora 13:00 voi fi acasă.
Mulțumesc frumos!
Buna ziua, va rog sa discutati cu agentul dvs cu numarul de telefon 0786179798 care a avut o livrare pe strada Topolog , comanda nr. 425683 de la S.C. PRINTRE CARTI S.R.L., a avut o atitudine necorespunzatoare, a fost obraznic cu matusa mea in momentul cand a facut livrarea, ea este in varsta, se misca greu…. .
In alta ordine a cerut un PIN comanda, eu nu am stiut ca nu se livreaza azi comanda deoarece nu am primit niciun mesaj de informare de la dvs…. ultimul mesaj primit era din 2022 , la aceasta adresa..
Cei mai jegosi fancurieri ma suna si spune ca vine cu coletul si dupa 5 minute da mesaj ca ma cautat an cazul an care eu al astept an poarta , o firma de rahat am sa fac plangere la toate organele abilitate sper sa le suspende licenta la jegosii si mincinosii astia ..
astept un colet de doua zile.trebuia sa ajunga ieri.doamna de la serv clioentela considera normal iar dacaspun ca fac plangere considera ca e amenintare si nu are nici o rezolvare.agentul mi a inchis tel in nas?????!!!!!ASTA E SERVICIUL SAMEDAY?
P.G.
Buna ziua,
Astazi 23.11.2023, am incercat pe toate caile de comunicare sa iau legatura sa vad cum pot sa intru in posesie, dar absolut nimeni nu raspunde la solicitari. La telefonul de curier 0,,,,,,,,,, nu raspunde decat casuta vocala, la telefoanele agentiei Constanta pe fix sau mobil nu raspunde nimeni, pe chat sameday am trimis solicitare , nu reactioneaza nimeni, pe mail am trimis solicitare nu raspunde nimeni.
Eu am nevoie de continutul coletului, dar am sansa ca nu am achitat nimic in avans nici contravaloarea coletului si nici costurile de transport de 25 de lei. Daca asta este politica de servicii publice la firma aceasta , nu pot decat sa va multumesc.
Bună,
Îți mulțumim pentru mesaj!
De asemenea, ne cerem scuze pentru situația întâmpinată!
Am transmis o solicitare către agenția livratoare, iar coletul va ajunge la tine curând.
Dacă îți pot fi de folos cu alte informații, îți stau la dispoziție!
Îți mulțumim pentru răbdare!
O zi minunată!
Aida G,,,,,,
Si totusi astazi este 27.11.2023, si eu nu am primit coletul pe care sa il achit ramburs. Am verificat AWB 1EUR24212050,,, , si se afla in pozitia depozit Constanta. Il remiteti spre destinatar sau il returnati la EuroUnelte Bucuresti ?? Eu astept cu nerabdare sa achir serviciile si costul ramburs deoarece am nevoie de produs , dar nu ma pot deplasa 22 de km din Navodari la Constanta.